Siapalah aku?Aku adalah aku yang tidak akan menjadi atau meniru orang lain...salah ke kalau aku buatan gombak?
semalam itu ILUSI. Waktu yg telah lepas. Esok itu FANTASI. Tidak tahu apa sebenarnya yg akan terjadi. Utamakan saat ini kerana saat ini adalah REALITI.

Ya Allah....sesungguhnya...Aku lemah tanpa petunjukMu...Aku buta tanpa bimbinganMu...Aku cacat tanpa hidayahMU...Aku hina tanpa rahmatMU...Ya Allah...Aku selalu membuat dosa...Aku sering melakukan kesalahan...dengan rahmatMu...engkau ampunkanlah dosa-dosaku...kuatkan hati dan semangatku...tabahkanlah aku menghadapi cubaanMu...bukalah hatiku untuk menghayati agamaMU...bimbinglah aku...Ya Allah....Hanya padaMu kupohon segala harapan...kerana aku pasrah dengan dugaanMU...kerana aku sedar hinanya aku...kerana aku hamba yang lemah yang sering keliru...kerana aku leka dengan keindahan duniaMu...kerana kurang kesabaranku menghadapi cabaranMU...kerana pendek akalku mengharungi ujianMu...Ya Allah....aku hanya ingin menjadi hamba yang di rahmati...hamba yang dikasihi...hamba yang soleh....Rabbanna atina fidunyia hassanah wafil akhiratti hassanah waqinna azabbannar........


KASUT AKU BUATAN GOMBAK,
AKU RASA IANYA LEBIH BAIK DARI
BUATAN LUAR NEGARA..
Dibuat di kilang
simpang tiga batu 6 Gombak.Nak beli sila call:0123456789

Thursday, June 19, 2008

Doa pengampunan dosa....

Assalamualaikum kengkawan semua.....


Alhamdulillah bertemu lagi kita kali ini dan semoga kalian sentiasa berada dibawah lindungan Allah swt hendaknya......

Sudah sekian lama kiranya aku tidak menulis disini bukanlah kerana apa-apa.... cuma aku terlupa katalaluan aku.... dan setelah berusaha dengan berbagai usaha termasuklah bermunajat terhadapNya.... akhirnya.....dapat lak jugak aku mengingati semula kata laluan itu..... dgn kuasa Nya...... tak nak jadi macam Abby punya blog....kesian dia...kesian dia....terdelete blognye yang comel lote tu.... Buat masa ni rasanya tak ade ape yg nak aku celotehkan cuma nak hadiahkan kengkawan sedikit doa pengampunan dosa bagi membersihkan rohani kite.....


wassalam!





"Ya Allah. Engkaulah Tuhanku tiada Tuhan yang disembah melainkan Engkau, Engkau telah menjadikan aku dan aku hamba-Mu. Dan sentiasalah aku dalam genggaman-Mu dan ketetapan-Mu. Tiada kesanggupanku, aku akui nikmat-Mu atasku dan aku akui dosaku maka ampunilah dosa-dosaku kerana tiada yang dapat mengampuni dosa-dosa itu melainkan Engkau. Aku berlindung diri kepada-Mu daripada kejahatan yang telah aku lakukan."

0 comments: